Lukács Miklós alkotói oldala: Első(k) Google+

2012. július 17., kedd

Első(k)

Miért e cím? Egyrészről kézenfekvő, mert ez az első bejegyzés a blogomon, másrészről pedig a kezdéshez az első fotóim közül választottam egyet.
   Persze, ezen kép előtt is készítettem már rengeteget, hisz gyermekkoromban egy Smena boldog tulajdonosa voltam, és jó atyám Prakticájával is próbálkoztam (Vajon hol lehet? Meg fogom keresni.), de ez az egyik tudatosan meglőtt kép, amit arra szántam, hogy... Talán majd megmutatom másoknak.

Száguldás...

   Utómunka nem nagyon van a képen, leginkább csak ff-konverzió, oszt csókolom. Akkor még nem nagyon foglalkoztam azzal, hogy miként tudom az esetleges hibákat eltüntetni, a képet kicsit feljavítani. Tudatos manipulációkról már nem is beszélve, amikkel egyedi hatást lehetne elérni.
   A témaválasztás sem volt tudatos egyáltalán. Csak a vállamra kaptam a gépet, felpattantam a bringámra, és mentem neki a nagyvilágnak. Közben kémeltem a tájat, kerestem a témákat, és az egyik pihenőnél zötyögött is felém hangos zakatolással. A bácsi megállt, és megkérdezte, meg fog-e jelenni valahol a kép. Azt mondtam, hogy nem. Hazudtam? Nem. A képet tudatosan lőttem, nagyjából ilyennek akartam, de akkor még komolyan nem gondoltam arra, hogy... Nos, megmutatni igen, a családban valakiknek, barátoknak. De megjelentetni? Erre komolyan nem is mertem gondolni.
   Hát... Változnak az idők. :-)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése