Lukács Miklós alkotói oldala: Enjoy the Silence Google+

2012. július 20., péntek

Enjoy the Silence

Ez a második kép, amit megjelentetek itt, ám a maga nemében ez is első. Ez az első kép, amit közzétettem. Egy fotós portálra töltöttem föl, ahol a többi tag pontozhatja és kritizálhatja a többiek munkáját. Nem kell szégyenkeznem, a közösség azon tagjai, akik értékelték, véleményezték, nagyon nem húzták le. :-)

Enjoy the Silence

   A címe eléggé magáért beszél. Mármint azoknak, akik velem nagyjából hasonló korúak, és hasonló zenén nőttek fel, mint én. Azoknak, akik nem tudnák, miről beszélek - mert korábban vagy később taposták a tini kor második felét -, elmondom, a kép  utalás a Depeche Mode együttes ezen írásom címével megegyező című dalára. Az együttes lemezborítóján és videó klipjében is szerepeltek hasonló hangosbeszélők, mint ezen a képen.
   A közelben, ahol lakom, van egy vasúti átjáró, ott áll ez az oszlop, tetején a hangosításhoz használatos berendezésekkel. Nem messze van egy pályaudvar, és feltételezem, a tolatást végző vasutasoknak adtak ki utasításokat ezen keresztül azokban az időkben, amikor még nem használtak rádiót vagy valkie-talkie-t. Gondolom én, mert a vasút üzemeltetéshez egyáltalán nem értek, remélem, nem mondtam nagy butaságot. :-)
   És van még egy kapocs a kép címe és a kép témája között: a hangosbeszélő jó ideje csendben van, én legalábbis még soha nem hallottam, hogy használták volna. Szóval... Enjoy the silence.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése