Lukács Miklós alkotói oldala: Robowoman Google+

2012. július 27., péntek

Robowoman

Ez is egy első. Így a blog indulása után ilyen kevéssel annyira talán nem is annyira meglepő. Ez az első rajzom, amit közkinccsé teszek.

Robowoman

   Boldogult kamaszkoromban hozzám került a Newlook magazin egyik száma, és az abban szereplő egyik hölgy ihlette ezt a képet. Illetve nem csak a hölgy. Maga kép tetszett meg, a beállítás, és persze mi tagadás a hölgyön lévő kötött, vagy horgolt (nem tudom, nem értek hozzá) bikini is megmozgatta a fantáziámat. :-) Évekig nálam volt az újság, mire jött az ötlet, hogy a kép alapján rajzolok egy ilyet. Akkoriban nagyon a sci-fi szerelmese voltam (most is kedvenc műfajom), így nem véletlen, hogy az eredeti hölgyemény jócskán átalakult.
   Maga a rajz csak évekkel az újság első kézhezvételét követően készült el, és mint az jól látszik, a képet nem fejeztem be. Valamiért félbe (na jó, inkább háromnegyedbe vagy négyötödbe) hagytam. Aztán később, amikor újra kézbe vettem, úgy döntöttem, maradjon így, mert így befejezetlenül egyedibb. Nekem legalábbis így kerek.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése